.. logo | huisstijl.. webdesign.. of/online jaarverslag.. folder | brochure.. illustraties | info graphics
.. logo | huisstijl.. webdesign.. of/online jaarverslag.. folder | brochure.. illustraties | info graphics
Karin Verputten, grafisch & dessin ontwerper
Hans Hogenboom, art director & grafisch ontwerper
Beelden zeggen meer dan duizend woorden. Ze roepen emoties op, vertellen verhalen en creëren verbindingen die dieper gaan dan alleen tekstuele uitleg.
Bij Coopkracht streven we ernaar om deze kracht van visuele communicatie te benutten en uw boodschap op een meeslepende manier te presenteren.We werken nauw samen met onze klanten om een visuele taal te ontwikkelen die hun unieke verhaal vertelt. Van het ontwerpen van aantrekkelijke marketingmaterialen tot het bouwen van een consistent merkimago, onze focus ligt op het creëren van visuele elementen die uw merk onderscheiden en een blijvende indruk maken.
Karin Verputten, grafisch & dessin ontwerper
Hans Hogenboom, art director & grafisch ontwerper
Beelden zeggen meer dan duizend woorden. Ze roepen emoties op, vertellen verhalen en creëren verbindingen die dieper gaan dan alleen tekstuele uitleg.
Bij Coopkracht streven we ernaar om deze kracht van visuele communicatie te benutten en uw boodschap op een meeslepende manier te presenteren.We werken nauw samen met onze klanten om een visuele taal te ontwikkelen die hun unieke verhaal vertelt. Van het ontwerpen van aantrekkelijke marketingmaterialen tot het bouwen van een consistent merkimago, onze focus ligt op het creëren van visuele elementen die uw merk onderscheiden en een blijvende indruk maken.
Een visuele identiteit
We hebben binnen enkele seconden een mening over een product, dienst of onderneming. Die ontstaat door wat ze zien: of dat nu de website is, een visitekaartje of de handtekening onderaan de e-mail. Wat je als onderneming laat zien vertelt een verhaal. En een goed passende visuele identiteit vertelt het juiste verhaal.
Wat is dat nu precies, een visuele identiteit?Een visuele identiteit is de samenhang van elementen die bijdraagt aan ordening, herkenbaarheid en persoonlijkheid van de onderneming.Hieronder vallen de naam, het logo, kleurgebruik, typografie, vormentaal en fotografie stijl.
VISUELE IDENTITEIT
We hebben binnen enkele seconden een mening over een product, dienst of onderneming. Die ontstaat door wat ze zien: of dat nu de website is, een visitekaartje of de handtekening onderaan de e-mail. Wat je als onderneming laat zien vertelt een verhaal. En een goed passende visuele identiteit vertelt het juiste verhaal.Wat is dat nu precies, een visuele identiteit?Een visuele identiteit is de samenhang van elementen die bijdraagt aan ordening, herkenbaarheid en persoonlijkheid van de onderneming.Hieronder vallen de naam, het logo, kleurgebruik, typografie, vormentaal en fotografiestijl.